RPC-076

Ukryte na widoku

tagshow

3.3 (4)

3.3 (4)

us.png cn.png
alpha-white.png

Rejestracja Porządku Centralnego: 076

Klasa: Alfa-Biały

Zagrożenia: Zagrożenie wizualne

Aktualne protokoły przechowalnicze: RPC-076 należy przechowywać w Garażu Sektora █████, w Placówce ███. Personel powinien comiesięcznie przeprowadzać testy i diagnostykę zarówno RPC-076, jak i RPC-076-A. Dostęp do RPC-076 wymaga poświadczenia bezpieczeństwa Gamma-076/04. RPC-076 aktualnie jest przechowywany przez MDS Oscar-10, „Jack Rabbits”.

Opis: RPC-076 to Chevrolet Chevy II Nova z roku 1964 w nieskazitelnym stanie. RPC-076 został powleczony kolorem jasnoczerwonym, może w nim się pomieścić do pięciu pasażerów i może on przewozić do 385 kg. RPC-076 nie posiada ani nie wykazuje żadnych właściwości anomalnych innych niż kompatybilność z RPC-076-A.

RPC-076-A to silnik Chevy 350 5.8 V8, najwyraźniej zmodyfikowany z użyciem nieznanej technologii, której przeanalizowanie z wykorzystaniem inżynierii wstecznej było bezowocne. Po podłączeniu do źródła zasilania RPC-076-A wydaje kilka różnych dźwięków o zmiennym tonie, które oznaczono jako RPC-076-B. RPC-076-B wywiera efekt antymemetyczny na RPC-076. Obserwatorzy widzący RPC-076-A natychmiast po jego uruchomieniu zapominają o istnieniu i wnętrzu RPC-076.

Testy na RPC-076 wykazały, że oddziaływanie RPC-076-B wywiera u osób obserwujących efekt na układzie limbicznym. Oszacowano, iż pole wpływu RPC-076-B wynosi około sześciu (6) metrów kwadratowych. Co więcej, efekt antymemetyczny RPC-076-B wydaje się nie zachodzić podczas obrazowania cieplnego i wideo.

Testy wykazały, że efekt ten nie dotyka osób znajdujących się w RPC-076. Pomiary temperatury w obiekcie wskazują na 165 °C. Fale dźwiękowe emitowane przez silnik są jedyną rzeczą postrzeganą przez istoty rozumne.

Pozyskanie: RPC-076 odkryto w domu Nathaniela ████████. W dniu 24.12.2002 r. upłynęło kilka tygodni od czasu, gdy ostatni raz sąsiedzi widzieli Nathaniela i odkąd zgłoszenie o zaginięciu wpłynęło do lokalnych służb. Lokalna policja poszukiwała Nathaniela przez cztery miesiące. Mężczyznę zmarłego na skutek zatrucia tlenkiem węgla odkryła w RPC-076 jego dziewczyna Kayla █████. Następnie zaangażowano Autorytet, który zbadał RPC-076 pod kątem anomalii. Znaleziono RPC-076-A i obydwa obiekty zabrano do Placówki 002. Nadal nie wiadomo, czy Nathaniel został zamordowany, czy popełnił samobójstwo.

Dodatek: Logi testów.

Dodatek: W dniu 28.01.2003 r. Dyrektor Placówki ███ ███████ ██████ zasugerował wykorzystanie RPC-076 do celów operacji niejawnych. Sugestia czeka na zgodę dyrektora globalnego.

Dodatek: Wykorzystanie RPC-076 do celów operacji niejawnych zostało zatwierdzone przez GD-██. GD-██ uprawnił MDS Oscar-10, „Jack Rabbits”, do wykorzystania RPC-076.

RPC-075 RPC-077
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License