RPC-354

tagshow

3 (2)

3 (2)

us.png es.png ar.png
beta-yellow.png

Rejestracja Porządku Centralnego: 354

Klasa: Beta-Żółty

Zagrożenia: Zagrożenie pozawymiarowe, Zagrożenie teleportacją

hole-in-concrete-wall.jpg

RPC-354 w obecnej postaci.

Protokoły przechowalnicze: RPC-354 jest obecnie przechowywany w szafie konserwacyjnej, w piwnicy biurowca, w Westford, w stanie Massachusetts (budynek tymczasowo oznaczony jest jako Placówka Terenowa 21-B). RPC-354 musi być uaktywniany co najmniej raz w tygodniu, by zapobiegać wyłomowi przechowalniczemu. Jeżeli RPC-354 nie zostanie aktywowany przynajmniej raz na 168 godzin, losowo zmieni lokalizację na inną — kamienną, betonową lub ceglaną ścianę bądź podłogę w promieniu, który dotąd nie przekroczył 2000 kilometrów. Poprzedni otwór wciąż istnieje, ale nie wykazuje żadnych anormalnych właściwości. Próby uszkodzenia lub użycia destrukcyjnych środków do fizycznego pobrania próbki RPC-354, obejrzenia go od tyłu lub fizycznego przesunięcia powierzchni, którą zajmuje, powodują natychmiastową zmianę jego lokalizacji — niezależnie od czasu, jaki upłynął od ostatniej zmiany.

Opis: RPC-354 to obecnie dziura w betonowej ścianie schowka użytkowego, w piwnicy biurowca. Mierzy około 14,5 centymetra średnicy i ma zmienną głębokość, która zależy od aktualnego sposobu użytkowania. Widoczna jest chropowata krawędź betonu, jednak żadne źródło światła nie jest w stanie oświetlić jakiejkolwiek części jego wnętrza. Poza tym, dziura zawsze jest ciemna.

RPC-354 zostaje aktywowany, gdy niezależnie poruszająca się jednostka (istota świadoma lub rozumna albo autonomiczny robot) sięgnie do otworu na głębokość, na jaką pozwala jej obwód kończyny, w którym to momencie natrafi na litą powierzchnię o fakturze podobnej do aktualnej lokalizacji RPC-354. Następnie jednostka ta znajdzie przedmiot wystarczająco mały, by zmieścił się przez dziurę pod palcami lub w narzędziach chwytających. Przedmioty te są powszechnie rozpoznawane jako coś, co użytkownik zgubił lub szukał w pewnym momencie swojego życia. Jednakże, po odzyskaniu tego przedmiotu, inny zniknie z jego osoby. Ponadto każdy przedmiot umieszczony w RPC-354 zniknie, gdy dojdzie do zakończenia jego kontaktu z jednostką.

Odkrycie: RPC-354 został odkryty przez agenta Sandusky'ego z MDS X-Ray 8 („Szczury laboratoryjne”) podczas badania po incydentalnego obszaru dotkniętego przez aktywność RPC-████. W tym czasie była to dziura w betonowej podłodze, w tunelu serwisowym, pod Nagano, w Japonii. Agent Sandusky przypadkowo wrzucił do otworu swoją latarkę, a po sięgnięciu do otworu wydobył kopię gry Super Mario Brothers 2 na konsolę NES z jego nazwiskiem napisanym na odwrocie markerem firmy Sharpie. Podczas późniejszej kontroli ekwipunku odkryto, że w zapasach Agenta Parksa brakowało standardowej paczki racji żywnościowej. Z RPC-354 przeprowadzano eksperymenty na miejscu przez trzy miesiące, po czym pozostawiono go w stanie dezaktywacji na tydzień i przeniesiono na ścianę, w opuszczonej fabryce, w Indiach. Test, w jakim badacz próbował sfilmować wnętrze za pomocą kamery, z którą nigdy nie stracił kontaktu, spowodował natychmiastowe przemieszczenie zjawiska i zostało ono utracone. Chociaż pogłoski o „magicznej dziurze” pojawiały się w międzyczasie w Holandii, Wenecji, Egipcie i na Grenlandii. W dniu 16 kwietnia 2002 roku pojawiła się ona w obecnej lokalizacji — w Placówce Terenowej 21-B — i po dziś tam pozostaje.

Dziennik testów: Poniżej znajdują się zapiski z testów przeprowadzonych na RPC-354.

Podmiot: Agent Kallista
Otrzymany przedmiot: Jeden standardowy magazynek wydany przez Armię Stanów Zjednoczonych do M1911A1, pusty.
Utracony przedmiot: Portfel bez zawartości.
Notatka: Stary, podobał mi się ten portfel. Przynajmniej zostawił moje pieniądze.

Podmiot: Dr Aquila, Komponent Inżynieryjny
Otrzymany przedmiot: Jedno opakowanie strun gitarowych firmy Ernie Ball, .010-.046
Utracony przedmiot: Jedno opakowanie płaskich strun gitarowych firmy D'Addario, .013-.056
Notatka: Cóż, to chyba uczciwa wymiana.

Podmiot: L-2 CSD-485197
Notatka: Podmiot był ubrany w mundur L-2 CSD Autorytetu, bez butów, skarpetek i biżuterii, nadto nie miał żadnych innych przedmiotów podczas testu.
Otrzymany przedmiot: Jedna półpełna butelka Bourbonu marki Wild Turkey
Utracony przedmiot: Jeden uniform klasy D
Notatki: To było do przewidzenia.

Podmiot: L-2 CSD-485197
Notatka: Podmiot był nagi i nie posiadał żadnych przedmiotów w tym czasie.
Otrzymany przedmiot: Prawo jazdy z 1987 r. dla L-2 CSD-485197
Utracony przedmiot: Podmiot skarżył się na silny ból brzucha po wyjęciu ręki z RPC-354, a następnie zasłabł. Odkryto, że brakowało mu lewej nerki, a wszystkie naczynia prowadzące do nerki były precyzyjnie przecięte.
Notatka: Przyszłe testy muszą być przeprowadzane w ubraniu, z co najmniej jednym przedmiotem przy obiekcie.

Podmiot: Agent Grouse
Otrzymany przedmiot: [USUNIĘTO]
Utracony przedmiot: Sznurowadło z lewego buta agenta Grouse'a
Notatka: Agentom zaangażowanym w poszukiwanie czynników biologicznych lub memetycznych, lub jakichkolwiek zjawisk RPC stanowiących zagrożenie życia klasy czerwonej zabrania się korzystania z RPC-354 bez obecności pełnego zespołu ochrony.

RPC-354 otwarty jest na testy dla osób z poświadczeniem bezpieczeństwa poziomu 1. lub wyższego. Rozszerzony log testów znajdują się tutaj.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License