RPC-470-J

„Nie jestem nim!”

tagshow

2.5 (4)

2.5 (4)

us.png
neutralized.png
zeke.jpg

RPC-470-J-1.

Identyfikator: RPC-470-J

Klasa: Nieistniejący Irytujący Zneutralizowany

Protokoły przechowalnicze: Przechowywanie RPC-470-J jest zbędne, albowiem obiekt nie istnieje. RPC-470-J powinien być przechowywany w drodze skopania ci przeze mnie dupy! Stul swój jebany pysk! Nie jestem tamtym YouTuberem! RPC-470-J nie jest już śmieszny, więc należy go traktować jak zneutralizowany.

Opis: RPC-470-J to badacz Petersen zjawisko psychologiczne, które sprawia, że wszystkim wydaje się, iż jestem RPC-470-J-1! Mój kanał, na niebiosa, to Dr Vodka RPC badacz Ezekiel! Założę się, że to PIERDOLONY SKURWIEL TURSYNBEKOV WYMYŚLIŁ TO WSZYSTKO, ŻEBY MNIE NIEPRZERWANIE WKURWIAĆ! NIE! NIE BĘDĘ CZYTAŁ WASZYCH RAPORTÓW, BO NIE JESTEM NIM, WY TĘPE CHUJE! RPC-470-J-1 tworzy niezły kontent. Powinieneś go zasubskrybować. To, że mam na imię Ezekiel, nie znaczy, że jestem lektorem na YouTube! Do jasnej cholery. Dlaczego?! Dlaczego ja?! Od dnia 12 marca 2018 roku nie wpłynęły już żadne doniesienia o RPC-470-J. Nie wierzę, że musiałem wpieprzyć rurką Tursynbekovi, żebyście wszyscy przestali w to brnąć.

Odkrycie: RPC-470-J nigdy nie został odkryty, ponieważ nie jest rzeczywisty. Wyjaśnię wam dokładnie, co się stało! Tamten dupek Tursynbekov umówił się z jakimś kolesiem, żeby czytał nasze raporty po to, by mnie wkurwiać! Zapewne zrobił z jakiegoś biednego CSD właściciela tamtego pieprzonego kanału na YouTube, żeby wszyscy mnie irytowali! Zapierdolę tamtego obślizgłego, skurwiałego Kazacha!

„To działa!” — starszy badacz Tursynbekov1

Dodatek: Brachu, płaczę ze śmiechu! — dr Arin „Blairin” Blair

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License