RPC-822

tagshow

4 (1)

4 (1)

us.png
alpha-white.png

Rejestracja Porządku Centralnego: 822

Klasa: Alfa-Biały

Zagrożenia:Pozostałe właściwości: h-sapient.png zagrożenie rozumnością h-sensory.png zagrożenie sensoryczne h-auditory.png zagrożenie słuchowe h-visual.png zagrożenie wizualne

IMG_6601.jpg

RPC-822

Protokoły przechowalnicze: RPC-822 powinien być zamknięty w bezpiecznej skrytce, w wyznaczonej placówce. Aby wykorzystać obiekt do testów, konieczna jest bezpośrednia zgoda dr. Cabello prof. Colinsa.

Właściwość anomalii RPC-822 zainteresowała Uniwersytet █████, współpracujący obecnie z Sekcją Psychologii. Zaleca się, aby personel prosił pracowników Uniwersytetu █████ o zezwolenie przed udaniem się na spotkanie z RPC-822-2, celem nieutrudniania ich badań.

Opis: RPC-822 to para prowizorycznych, kartonowych okularów przeciwsłonecznych połączonych taśmą klejąca. Soczewki RPC-822 są wykonane z nieznanego materiału przypominające polipropylenowe tworzywo sztuczne o żółtej barwie1. Kilka małych żółtych kropek jest narysowanych na całej powierzchni soczewek przypominających tworzywo. Po lewej stronie RPC-822 niebieskim tuszem wypisana jest koreańska nazwa: 관숭아 (Gwansung-a). Widok przez RPC-822 jest opóźniony o kilka sekund, a osoby noszące ten przedmiot systematycznie zgłaszają poczucie dezorientacji.

Abstrakcyjna, niewidzialna istota oznaczona jako RPC-822-1 podąża za RPC-822 i jest widoczna tylko poprzez RPC-822. Początkowo pojawia się jako amorficzna sylwetka w formie fotycznej2 zasłaniającej widzenie badanego. Przedłużona obserwacja RPC-822-1 prowadzi do wystąpienia u badanych objawów niedoboru snu3.

Po kilku minutach RPC-822-1 będzie powoli zmieniał się w wyimaginowanego przyjaciela z dzieciństwa. Badani mogą nie tylko zobaczyć RPC-822-1, ale także usłyszeć, dotknąć i powąchać obiekt. Do tego czasu, wizualnie szkodliwe efekty RPC-822 uległy zmniejszeniu. RPC-822-1 nie przekształci się w przypadku osób, które nigdy nie miały wymyślonego przyjaciela i u tych, u których zdiagnozowano afantazję4 ani dzieci poniżej 11. roku życia.

W zależności od osobowości istoty może ona rozwinąć bliską więź z podmiotem, przy czym związek ten często opisywany jest jako nostalgiczny. Poddani nie są w stanie odróżnić RPC-822-1 od prawdziwych bytów. Badani odczuwają awersję do usuwania obiektu, a próby przymusu skutkują wybuchami niezgodnymi z ich wcześniejszym stanem psychicznym.

RPC-822-1 dematerializuje się po 3 dniach. W ostatnich godzinach RPC-822-1 pożegna się z obiektem, zanim przekształci się z powrotem w amorficzny byt. Badani nie są w stanie zapamiętać RPC-822-1 po jego demanifestacji, ale konsekwentnie zgłaszają uczucie zadowolenia.

Podmiot Desygnacja Opis
CSD-7364 822-1DV Opisywany jako wysoki na 1 metr miś mówiący z australijskim akcentem. CSD-7364 regularnie przytula się do obiektu w swoim umyśle i nazywa ją „Bubby”. Podmiot przedstawia istotę jako postać rodzicielską, która zawsze była przy nim.
CSD-4823 822-1JH Opisywany jako nieśmiałe dziecko chowające się pod dużym kocem. CSD-4823 rzadko rozmawia z obiektem, ale zawsze pozostaje przy nim.
Dr Murphy 822-2UC Opisywany jako biała, podobna do goblina istota z drewnianą maczugą. Podmiot regularnie śmieje się z prób przestraszenia go przez ten obiekt. Podmiot stwierdza: „Moja matka ostrzegała mnie kiedyś przed goblinem, który bił niegrzeczne dzieci. Kiedyś bałem się tej historii, ale patrząc na niego teraz… Byłem głupim dzieckiem”.
Prof. Colins 822-2HV Opisywany jako inteligentny Aptenodytes forsteri5 z czerwoną muchą. Istota wspiera profesora Collinsa w jego badaniach i pociesza go, gdy jest w trudnej sytuacji.

Teoria dr Murphy'ego stwierdza, że RPC-822-1 jest jedynie projekcją abstrakcyjnych myśli użytkownika, którym nadano formę poprzez soczewki RPC-822 — RPC-822-1 jest wysłannikiem podświadomego umysłu użytkownika. Co więcej, stwierdza on, że RPC-822-1 nie jest podobną do tulpy istotą, jak początkowo zakładano, ale abstrakcyjnym symbolem, koncepcją, prototypem i zasadą nadaną w formie znajomego obrazu (którym jest wyimaginowany przyjaciel). Chociaż nie jest to nic więcej, niż iluzja, to namacalne dobro, jakie RPC-822-1 zapewnia swoim podmiotom, jest niezaprzeczalne.

Ironicznie, teoria, że RPC-822-1 jest mentalną projekcją naszej podświadomości, otworzyła przed nami o wiele więcej możliwości, niż gdyby był to jakiś… transwymiarowy duch. Badając interakcję podmiotów z projekcją idealnej archetypowej postaci z ich dzieciństwa, dowiedzieliśmy się wielu rzeczy na temat rozwoju dziecka i nieświadomego umysłu. Udało nam się nawet przetestować kilka teorii Freuda. Nic z tego nie byłoby możliwe bez naszych przyjaciół z Uniwersytetu █████.

— dr Cabello na temat wywiadu w reportażu dziennikarskim dotyczącym współpracy Sekcji Psychologii z Uniwersytetem █████.

Dodatek 822.1: Informacje o RPC-882-2
W dniu 02.05.2017 r. odkryto, że RPC-822-1 posiada kolejną fazę transformacji, oznaczoną jako RPC-822-2. RPC-822-2 pojawia się u wszystkich badanych, którzy noszą RPC-822 przez okres 2-3 tygodni. W przeciwieństwie do RPC-822-1, RPC-822-2 jest konkretnym bytem posiadającym własną wolę, niezależną od osobistej projekcji badanego. RPC-822-1 zamanifestuje się w ciągu zaledwie 3-7 dni, jeżeli jego użytkownik nigdy nie miał wyimaginowanego przyjaciela lub ma mniej niż 11 lat.

Obiekt może wchodzić w interakcje z obiektami fizycznymi do pewnego stopnia, poruszać nimi i mówić (choć z niską głośnością). Konsekwentne działania takie jak te mogą być podjęte tylko wtedy, gdy badani bezpośrednio widzą RPC-822-2, w przeciwnym razie RPC-822-2 będzie działał według tych samych zasad co RPC-822-1.

RPC-822-2 przyjmuje postać koreańskiego dziecka w wieku 8-11 lat. RPC-822-2 wykazuje silną ksenofobię6 i będzie unikała poddanych, dopóki ci nie podejmą inicjatywy, by się z nim zaprzyjaźnić. RPC-822-2 jest nieświadoma swojej własnej natury i swojego stosunku do RPC-822-1 lub RPC-822. Jakakolwiek dalsza konfrontacja z tą ideą spotka się ze wzruszeniem ramion z powodu irytacji RPC-822-2. Przez cały czas RPC-822-2 nosi przy sobie torbę pełną przyborów. Przybory te obejmują papier, kolorowe ołówki, zegarek oraz podręcznik do angielskiego dla klas trzecich.

Dodatek 822.2: Log przesłuchania 822-2.6

Dodatek 822.3: Log odkrycia
RPC-822 znaleziono w starym pudełku na rzeczy zagubione i znalezione w Szkole Podstawowej ██████ w Seulu. Wysiłki zmierzające do odnalezienia Gwansunga doprowadziły do odkrycia prac szkolnych i szkiców związanych z RPC-822 pochodzących z 1990 roku.

Dodatek 822.4: przesłuchanie 822-2.11
Dr Cabello i jego zespół polecieli do ███, w Seulu, by osobiście spotkać się z PoI-822 i dokonać transakcji RPC-822, pomimo ostrzeżeń ze strony Uniwersytetu █████, aby tego nie robić.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License