Wykaz miejsc funkcjonowania Autorytetu

Przedmowa: Oto wykaz ważniejszych miejsc funkcjonowania Autorytetu.

Oznaczenia

Autorytet działa na całym świecie, a konkretne miejsca, w których przeprowadza działania, można rozpisać, począwszy od oddalonych posterunków z kilkoma pracownikami, a skończywszy na wielkich bazach, w których pracują tysiące pracowników.

Placówka

Placówka jest każdym miejscem, w którym Autorytet prowadzi badania lub przechowuje obiekty RPC. Placówki mogą być zarówno całkowicie ukryte, jak i zakamuflowane jako miejsca pracy innych organizacji.

Każdą placówkę wskazuje się z użyciem oznaczenia numerycznego (np. „Placówka 014”). Placówki powołane na potrzeby przechowywania konkretnego obiektu desygnuje się dodatkowo jako „terenowa”. (Np. „ Placówka Terenowa 047”).

Informacje odnośnie do formatu miejsc i nazewnictwa znajdziesz tutaj. Tutaj możesz się upewnić co do tego, czy spełniasz wymagania.

Aby dodać nowy wpis, wprowadź na odpowiedniej zakładce nazwę placówki oraz jej numer (np. „Placówka 123”), a następnie kliknij przycisk „Utwórz stronę”. URL angielski powinien pozostać w wersji oryginalnej. W URL może znajdować się łącznik, lecz nie powinno go być w nazwie placówki (w tytule).

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License