Dobra, zrobię według mojego poglądu.

AuthorityLogoHQ.webp?width=836&height=836

Witaj czytelniku. Skoro tu trafiłeś, to oznacza, że przez jakiś czas ja Ciebie obchodziłem i dziękuje za to. Również witam w Autorytecie RPC. Witrynie pisarskiej, w której jestem kontrybutorem, „tłumaczem”, „pisarzem”, czytelnikiem, „krytykiem” jak i Administratorem. Byłem również członkiem projektu Fundacji SCP, byłem, bo wyszedłem.

Niewiele? Dobrze zatem się rozpisze. Możesz sobie coś przygotować i co… Zapraszam.

Kim jestem

W życiu jestem zwykłą osobą, jak wszyscy: uczę się, wykonuje zawód, w wolnych chwilach marnuje czas na swoje wszelakie zainteresowania np. gry wideo, nauka systemu operacyjnego Linux, gry planszowe itp.

O mojej personie na Wikidocie przedstawiłem się powyżej.

Jak poznałem Autorytet

Moje prace na wiki:

Nie będę ukrywał, mam psa. I ten pies bardzo lubi być w centrum uwagi, przede wszystkim w grupie (najczęściej podczas sesji gier planszowych) i niszczy planszę, a jednak wszyscy z uśmiechem każe mu wypierdalać. I tak powstał, w wielki skrócie, pomysł na mój pierwszy raport na RPC. I z początku samo krytykowałem swą robotę, to teraz robię to mniej. A nawet z lekką nostalgią patrzę, jak kiedyś pisałem. Aktualnie zastanawiam się, czy by lekki rework by się nie przydał, choć w takim stanie, jakim jest, nie powinienem narzekać. Plus, że 002-J jest takowym dziedzictwem RPC-PL.

W zasadzie nie znam genezy tego pomysłu, może podczas spoglądania na GIFy ze szkieletami, lub legendami o Panie Twardowskim. Praca w samą w sobie patrzę negatywnie. Myślę, że ten artykuł to zwykły nothing-burger, gdyż obiekt opisuje zwykłego szkieleta z tatuażem wyrzeźbionym na czaszce, który był na księżycu. NUDY.

Nie gadamy o MCI-027. MCI-027 to gówno.

Fan arty:

Nigdy w swoim żywocie nie sądziłem, że dostanę fan-arta za swoje prace lub z mojej persony. Naprawdę, otrzymując takowe rzeczy, robi mi się ciepło w sercu. Na ten moment jest nie wiele, ale nawet i ten jeden, jest wdzięczny.

Więc jaki to fan-art(y):

Jeżeli poczujesz powołanie i zrobisz takowy art: możesz mi wysłać w prywatnej wiadomości lub na naszym serwerowym discordzie.

Do członków społeczności SCP, którzy trafili tutaj przypadkiem.

O ile nie stwierdzono inaczej, treści niniejszej witryny objęte są postanowieniami licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.