Dołącz do nas!

Dołącz do nas!

Aplikacja to prośba składana do Administracji Witryny o przyjęcie aplikującego na Członka Witryny. Aby móc z tej możliwości skorzystać, konieczne jest zarejestrowanie konta na Wikidot, czyli platformie, na której serwerach znajduje się nasza Witryna.

Ochrona danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych przez Społeczność RPC-PL nie podlega RODO na mocy motywu 18. preambuły tego aktu, albowiem przetwarzanie przez nas danych osobowych ma miejsce w ramach działalności osobistej polegającej na podtrzymywaniu więzi społecznych przez Internet.

Bez względu na powyższe, Administracja Witryny dokona najszybciej, jak to możliwe usunięcia upublicznionych danych osobowych przez osobę, której one nie dotyczą, dotyczących osoby, która nie wyraziła na to zgody. Oczywiście nie odnosi się to danych, do których Społeczność posiada dostęp ze względu na działanie na platformie Wikidot, takich jak pseudonim czy widoczne dane profilowe.

Przed aplikowaniem zaznajom się z treścią następujących artykułów:

Reguły aplikacji:

  • wpisz poniżej hasło, a jeśli go nie znasz, przeczytaj Dla zaczynających;
  • twoja aplikacja musi składać się z co najmniej jednego gramatycznie poprawnego zdania, którym wyjaśnisz, dlaczego chcesz do nas dołączyć;
  • opcjonalnie możesz powiedzieć nam, skąd o nas wiesz.

Jeżeli twoja aplikacja będzie gramatycznie niepoprawna lub nie będzie zawierała wyżej opisanego zdania lub hasła, zostanie odrzucona. Staramy się rozpatrywać aplikacje codziennie, aczkolwiek prosimy spodziewać się możliwości wystąpienia jedno- lub dwudniowego opóźnienia. Jeśli odrzucimy twoją aplikację, możesz ją ponawiać co 24 godziny, o ile oczywiście spełniasz ww. wymagania.

Składając przez poniższy moduł aplikację, zgadzasz się na przestrzeganie zasad naszej witryny, czyli m.in. oświadczasz, iż ukończyłeś 16. rok życia.

Powinieneś mieć ważne konto w serwisie Wikidot.com i być zalogowany, aby aplikować o członkostwo.

jeśli już masz konto na Wikidot.com

lub

warto i za darmo

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License