Wydarzenia
kanonu angielskiego

Na przestrzeni dziejów Autorytetu i jego sojusznicy stawiali czoła wielu przeciwnościom losu i badali rozległe, fantastyczne miejsca. Zawsze są tam anomalie, które trzeba zabezpieczyć i opowieści, które trzeba opowiedzieć. Zanurz się w najbardziej rozległe, wspólne wysiłki witryny, aby ożywić kanon RPC.

Zwycięzca konkursu: RPC-435

J est rok 1880. Autorytet, wciąż odczuwając skutki świeżo odzyskanej niepodległości, rzuca się na fali nowego katolicyzmu na nieodkryte tereny, próbując ujarzmić ostatni skrawek amerykańskiej granicy. Mały saloon w jeszcze mniejszym, nowo powstałym miasteczku Tombstone w Arizonie, gdzie goszczą bandyci i dziwni osobnicy, staje się ich prowizoryczną bazą operacyjną…

Tombstone%20Map%20Art%20%28By%20Rota%29.png

Wkład 9 autorów | 0 zgłoszonych prac

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

Zwycięzca konkursu: Pion Ochronny

Wasze słabe wyniki sprawiły, że Autorytet znalazł się w niefortunnej sytuacji. Zabrakło nam gotówki i mamy jeszcze mniej opcji. Osobiście uważam, że wszystkie trzy wasze dywizje to kompletne niepowodzenia i żadna z nich nie powinna być wyłączona spod nieuniknionych cięć budżetowych, lecz moja kadencja jako GD-WEST dobiega końca, a mój następca będzie zupełnie inny. Nowi GD obejmą swoje stanowiska na początku lutego, a ostateczne głosowanie nad budżetem odbędzie się 16 marca.

maxresdefault.jpg

Wkład 20 autorów | 0 zgłoszonych prac

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

Zwycięzca konkursu: Sprawa OUVERTURE

Widzieliśmy iglice, wieże i zamek jak ze snu, przez falujące wzgórza, kręte rzeki i gęste lasy. Zbliżyliśmy się, ale zostaliśmy odepchnięci przez silny wiatr i zmuszeni do wylądowania na płytkiej wodzie wzdłuż brzegu. Z nieba widzieliśmy wyspę o szerokości zaledwie kilku tysięcy stóp. Z poziomu gruntu widać, że jest to jednak cały świat.

Castle.png

Wkład 14 autorów | 0 przetłumaczonych prac

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

Zwycięzca konkursu: RPC-369 i Pożeracz grzechu

W 1514 r. Auctoritas Impertus skonfiskowało dzieła sztuki, notatki i wynalazki słynnego Leonarda Da Vinci, podczas gdy on przebywał w Rzymie. Zgodnie z odnalezionymi tekstami powodem interwencji Impertusów w badania Da Vinci było „powstrzymanie nieświętych działań na świętej ziemi”. Masowa konfiskata anomalnych artefaktów wystarczyła, by zatkać wewnętrzne systemy kontroli Impertusu Auctoritas na lata. Potrzebowali pomocy z zewnątrz, by móc kontrolować te bezbożne twory.

unknown.png

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

Zwycięzca konkursu: Sen o wieży Babel

Na przestrzeni dziejów opowiadano historie o mitycznych miastach, które zaginęły z biegiem czasu. Od powodzi Noego po opowieści starożytnych Persów — legendy są uniwersalne. Mitologia irlandzka mówi o mieście znanym jako Hy Brasil; Majowie i Aztekowie wspominają o swoich początkach na zatopionych wyspach. Mu, Lemuria, Avalon, El Dorado: te nazwy mają fikcyjny poblask, jednakże raz na jakiś czas to, co mityczne, staje się rzeczywistością.

Site-17

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

Zwycięzca konkursu: Bestie, w brzuchu Bestii

O godzinie 04:37, w dniu 13 czerwca 2019 roku, w podziemiach Placówki 014 uaktywnił się długo zaniedbywany czuwak awaryjny. W następstwie doszło do 5-kilotonowej eksplozji nuklearnej, która spowodowała spustoszenie w okolicznych terenach Nevadanu. Po zniszczeniu głównej części Placówki ci, którzy pozostali, muszą znaleźć sposób, by przetrwać. Kto wie, co ocalali zobaczą na napromieniowanym pustkowiu, które jest teraz ich domem, a może być ich grobem.

failsafe%20lineupsketch.png

W tym:

0 raportów RPC

0 opowieści

0 dokumentów.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License